DUTRA søger intern salgskonsulent – bliv en del af en rivende udvikling!

DUTRA har de sidste par år udbygget sortimentet indenfor by- og parkudstyr samt bygge- & anlægsprodukter. Vi har i dag et velassorteret sortiment til både byrummet og det åbne landskab. Vi samarbejder ikke kun med producenter, men også med designere og arkitekter om æstetiske og unikke løsninger. Hos DUTRA er servicen i top og vi er med hele vejen rundt, fra idé til færdige produkter og holdbare løsninger.

Vi har stået over for en positiv udvikling siden virksomheden startede i 2012, og søger nu endnu en medarbejder til vores hold. Vi står og mangler en intern salgskonsulent der kan hjælpe os med at holde styr på vores kunders igangværende projekter.

Som intern salgskonsulent hos DUTRA ApS, vil du have en vigtig rolle i den daglige drift af virksomheden. Dette indebærer blandt andet, kundekontakt via telefon og mail, ordrebehandling samt tilbudsskrivning. Du vil ligeledes skulle være i tæt kontakt med kunderne for at sikre, at projekterne forløber som planlagt, og for at håndtere eventuelle problemer eller udfordringer, der måtte opstå.

Du kan forvente følgende arbejdsopgaver:

  • Som nævnt skal du håndtere virksomhedens daglige opgaver sammen med resten af det interne team.
  • Du kommer til at have den daglige kontakt med kunderne via telefon og e-mail.
  • Du skal udarbejde kundetilbud til vores kunder på opgaver og projekter.
  • Du kommer til at ekspedere vores kunder og udføre opgaver inden for ordrebehandling, tilbudsgivning og booking af fragt.
  • Du skal rådgive vores kunder som blandt andet er ingeniører, entreprenører, kommuner og grossister.

Vi har gjort os følgende tanker om den rette kandidat:

  • Du har lyst til at arbejde med relations- og værdiskabende salg.
  • Du er struktureret og har et godt overblik.
  • Du ser salgsarbejdet som et samarbejde med kunderne, og en fælles holdindsats.
  • Du har lyst til og evnen til kontinuerligt at håndtere længerevarende projekter.
  • Det er en fordel, hvis du tidligere har haft berøring med udbudsmateriale.
  • Det er en fordel, hvis du har kendskab eller erfaring fra branchen.
  • Det er en fordel, hvis du har kendskab til alment IT, da du skal arbejde i ERP og CRM-systemer.

Til gengæld tilbyder vi et godt og fleksibelt arbejdsmiljø, i en ung og dynamisk virksomhed der er inde i en rivende udvikling. Du tilbydes løn efter kvalifikationer og en tilsvarende pensionsordning. Hos DUTRA har vi et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet. Du vil have muligheden for at præge din egen stilling, og være med til at sætte retningen for virksomheden sammen med dine kollegaer.

Lyder ovenstående som noget for dig? Så tøv ikke med at sende din ansøgning og CV til [email protected].

Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen eller DUTRA, er du velkommen til at kontakte direktør Jens Duedal på tlf. +45 53 63 00 55, eller [email protected].

Ansøgninger behandles løbende!

Det med småt
Stillingen: Fuldtid (37 timer)
Ansøgningsfrist: 15. marts 2024
Jobstart: Hurtigst muligt
Arbejdsplads: Falstervej 21, DK-5800 Nyborg

Alle ansøgninger vil blive behandlet fortroligt!